MITT ROSA VERK

Foto: av mig

I påsen gömde sig ett rosa verk.
Min lilla kanna jag målat som ni ser på mitten fotot.
Jag hade ju som sagt helt andra planer när jag gick till Art Of Soul för att måla keramik, men när jag satte mig och fick kannan framför mig så kom ljusa pastell färger upp i huvudet istället.
Kanske bebisen i mig som kom med influenser?
Måste också visa den fantastiskt söta burken jag fått av min svärmor. I burken skall kakao förvaras, ser ni den ursöta kossan till vänster som suger i sig choklad ur sugröret.
Hi hi! Så sööt!!
Svärmor sa att denna burk kommer våra barn älska att titta på när dem skall få ta sin choklad.
Och det stämmer nog alldeles utmärkt. Denna burk skall hänga med oss livet ut.
Våra barn kommer ju alltid förknippa kossan som dricker med sugrör när dem skall dricka choklad.
Mysigt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ÄLSKAR dom burkarna!! Har så många av dom som jag vill ha ..

Kannan är jätte söt!! Skulle jag oxå vilja göra nångång.. härligt och få vara lite kreativ :-)

Kram Kram!!

2011-03-14 @ 17:19:01
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0