MY CAN

Foto: av mig

Inget underbart väder ute precis (dugg regn, grått och ruggigt) men det var skönt att ta en promenad till Linné ändå.
Vi promenerade till Art of Soul och hämtade min kanna som jag målade. Minns ni?
HÄR kan ni se när jag målade kannan.
Resultatet finns i denna påsen. Skall visa er senare hur den blev.
Vilken härlig kvinna det är som har "butiken". Hon mindes mig mycket väl och vilken kanna som var min. För jag hann knappt säga något innan hon tog fram min kanna som stod där på en hylla i butiken bland alla hennes verk.
Sen pratade vi på om min graviditet och vilka namn vi har på bebisen med mera.
Och jag lovade att titta in och måla igen innan bebisen kommer.
Det vill jag verkligen. Vet redan vad jag ska måla då..

Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Jaaaa haha det var jag nog kanske..=) Nu får vår lilla skrutt kika ut snart tycker jag..

2011-03-12 @ 17:45:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0