BFF

Foto: Maria, Andrea, Jag och Ellie på landet för en månad sen cirka

Ibland kan jag bara komma tänka på hur himla fantastiskt det är att att jag och min bästa vän har två döttrar födda 3 dagar mellan. Det är verkligen helt galet, otroligt, fantastiskt och så himla roligt.
Och jag är så glad att vi är i samma situation för man får så enormt mycket stöd av varandra.
Älskar dig Maria min själsfrände.
By the way: HÄR kan ni läsa om mig och Maria-BFF.



Foto: Jag och Maria nu i Februari gravida i 7-8:e månaden utanför jobbet


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Tack så mycket för din kommentar!

Hur gammal är din lilla tös?:)



Tydligen så kan dom ha en period mellan 3-4 månader där dom upptäcker världen lite grann och därför inte är intresserade av mat. Men redan igår blev de bättre med matningen så jag känner mig inte orolig längre.

Hur gammal är din tjej? Hon kanske är med i den åldern. Dessutom tror jag kanske värmen spelar in lite grann. Med tanke på att dom äter bättre på natten och sådär :=

2011-07-06 @ 07:24:52
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej bästa fina vän!



Blir så glad när jag läser om oss och du är en stjärna på att få till det! Mitt liv hade varit väldigt tråkigt utan dig och Ellie.... Ni är liksom min vardag nu -:) vi delar allt och det är jag sa glad över!! Tänk vilka fantastiska år vi har framför oss med våra underbara prinsessor!!



Älskar dig så mycket.



Din m

2011-07-06 @ 17:07:42
Postat av: Kristine-Mammans Dagbok

Va fina ni är!!

Kram!

2011-07-06 @ 23:33:19
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com
Postat av: Emma

Underbart! Min bästa vän fick 2 månader innan. Skönt att dela saker med ngn! :)

2011-07-07 @ 10:26:31
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: maria

Som jag sagt tidigare... det är bara att avundas er! :)

Kramar till allihopa!

2011-07-07 @ 16:30:24
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0