My SunDay

Foto: av mig

--

Idag har jag haft lite mer energi.
Började morgonen med att rensa i garderober. Fy sjutton vad skönt det är att slänga saker!
Sen kom jag in i ett fixar/städhumör och bara körde på här hemma.
Fick vila väldigt ofta i mellan men... jag fick ändå mycket gjort.
Åkte och storhandlade mat.
Älskar fylla frys, kyl och förråd med mat.
--
Maria kom en stund hem till mig (köpt med sig kanelbullar) så vi satt här och fika och pratade bebis snack.
Hon hämtade också Converse baby skor hon beställt av Klas. Rosa ursöta!
Jag vill inte köpa några ännu. Maria vet ju att hon ska få en liten tös... men jag är ju helt ovetandes ännu..... :)
Tänk att där sitter vi med bebisar i våra magar!
Helt otroligt att vi skall göra detta tillsammans.. varje gång vi tänker/pratar om det.
--
Nu har jag tänt massa ljus här hemma, äter rostad smörgås med min favorit skinka och ost och inväntar filmen klockan nio.
Taken, den måste ni se om ni inte sett den!
Trevlig söndag kväll alla fina!

Kommentarer
Postat av: Anya

Så fint ni har det!Det ena efter det andra trillar på plats och blir så fräscht..- och vad är det för en pillemarisk "nallefant" som man skymtat tidigare men nu ser bättre.Ljuvlig!! Är den också i väntans tider?

2011-04-04 @ 11:34:46
Postat av: marika

tack fina svärmor!

näää elefanten e nog bara lite rund o go... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0