"Till min älskade dotter"

Foto: pappa och jag

Igår träffade vi pappa och hans tjej på stan. Efter vi tittat och hejat på Göteborgsvarvet så åt vi på stan sen gick vi hem till oss och åt tårta.
Jag fick massa fina presenter utav dem. En väldigt fin present av pappa var en bok jag fick.
Den heter "Till min älskade dotter".
...
Så här står det på baksidan:
Ofta är det så mycket man skulle vilja säga till sin dotter. Allt ryms ju inte på ett litet kort. Här förmedlas några av de tankar, förhoppningar och önskningar som en stolt förälder gärna vill ge uttryck för. Denna lilla bok är ett tack för många fina upplevelser tillsammans, och en välgångsönskan för kommande dagar.
...
Sista meningen på sista sidan i boken står det:
Jag önskar dig en dotter-precis lik dig.

Kommentarer
Postat av: anna

Åh vad fint!!

2011-05-23 @ 07:03:32
URL: http://varjedagettliv.blogg.se/
Postat av: Pappa.

Gulli gullan vad gullig du är.

2011-05-23 @ 08:45:43
Postat av: emma

fantastiskt fint...

2011-05-23 @ 10:40:56
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Madeleinene

Oj så fint!!!! Ni verkar ha en underbar relation du å din pappa, så härligt så mycket värt!!!

kram

2011-05-23 @ 11:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0