on my mind....

......
Nu till nått annat än baby talk, det var längesen!
Detta tänker jag på...
Kavaj från Zara
Hattar
Långa kjolar



Denna underbara skapelse till tunika/klänning



Brunt läder och denim



Blått och ränder



Loafers skor



Gult, leopard och gulddetaljer



Ännu mera leo



Dessa skor



Lugg



Blommiga tunikor och klänningar



Detta armband


By the way: har klickat hem en klänning och en långkjol, får se om något utav plaggen kan vara nått att bära på bröllopet vi ska på... to be continued..

Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Men så mycket snyggt Marika!

Vill ha typ allt..

Jag ska snart lägga en order på armbanden till Adams butik så snart finns de i en butik nära dig ;)

Kram tanten

2011-05-26 @ 22:51:00
URL: http://tantjohanna.elleinterior.se/
Postat av: marika

dem är så fina armbanden!! det är på dig och kviddevitt jag sett dem och inspirerats"!! ;-)

Postat av: emma

riktigt fina bilder, massa inspiration, tack! vill ha massvis av sakerna. ;)

2011-05-27 @ 09:29:01
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Lina

hej, fin blogg du har!! har för mig att du jobbar på Gina Tricot? Letar febrilt efter en vit klänning, men hittar inget roligt. Jag vill gärna ha någon rolig skärning, asymmetriskt, en fin rygg eller annat. Såg Irma dress från Gina tricot på nätet, är den fin? Hur är materialet? Vore jättesnällt om du orkar svara =)

2011-05-27 @ 09:59:02
Postat av: Helena

ååhhh vilken fin klänning/tunika, får man fråga vart den är ifrån?

2011-05-27 @ 17:16:35
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: angie

Härligt att se dig blogga om lite mode också! Har saknat det lite kom jag på! ;) Det armbandet såg jag i ELLE & vill haaaaa!!!!

Älskar dig Marika! Ses snart igen hoppas jag!

2011-05-27 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0