do you have the perfect dress for me?

Foto: jag i Grekland förra sommaren  (2010)

Vi ska på bröllop snart och jag letar som en galning efter en klänning.
Jag vill ha en lång, som jag skall kunna amma i, smickrande för en före detta gravid magen, inte för dyr, och självklart vara snygg.
Någon som kan tipsa om en sådan?
By the way 1: cirka 8 kilo kvar (utav 21 kilo som jag gick upp under graviditeten!) så är jag tillbaka till vikten som jag hade förra sommaren.

By the way 2: I morgon är det ingen vanlig dag.... för då är det min födelsedaaaag!!! 31 år minsann blir jag i morgon. Gud vad vuxet det låter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

I dag är det ingen vanlig dag, för i dag är det din födelsedag. Önskar dig en fin dag. Kram från Sandra

2011-05-20 @ 03:52:50
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Vad duktig du är med vikten! Har en jätte snygg filippa k på jobbet som skulle passa dig perfekt! Den hetter Sheer frill boob dress. Å så klart går det att ge Ellie mat i den. ( grymt snygg till midsommar med en lite jeansjacka till:)Kram

2011-05-20 @ 08:21:44
Postat av: Madeleine

Hurra hurra hurra för fina Marika idag!!!!

Kanske har Ellie shoppat nåt fint till sin coola mamma?

Kram till dig på din dag

2011-05-20 @ 14:16:48
Postat av: marika

sandra- tack!!

rebecca- jassåå finns den på nätet så man kan kolla?

madeleine- tack!! ja jag fick örhängen och en top från h&m av henne idag faktiskt :-) hon vet redan vad mamma vill ha ..

Postat av: Rebecca

Den finns på Nelly.com!

2011-05-20 @ 20:29:01
Postat av: Hanna

Det skulle kunna varit jag som skrivit det inlägget :) Jag ska också på bröllop i juni och har nyss fått en liten son. Jag har tittat lite på H&M:s långa klänningar som är relativt urringade, de borde man kunna amma i. Annars borde en klänning med typ smock över bysten kunna fungera, lätt att dra ner. Men jag håller med om att det är svårt att hitta nån som är snygg och smickrande för figuren!

2011-05-20 @ 22:10:55
URL: http://hemhus.blogspot.com
Postat av: marika

rebecca- gör den? nice



hanna- har också tänkt på smock men då finns det ju oftast bara bomullsklänningar och det känns för "strandklänning" eller?

har också kollat på h&m och jag kan ha bestämt mig över en faktiskt, lycka till med letandet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0