LIGHT UP YOU´re DAY



Foto: jag läser "Att föda"

Åh vad jag älskar att det börjar bli ljust ute!!
Nu när vi lämnar hemmet klockan halv sju på morgonen så är det ljust ute!! Fabulous!
Och solen gastar på oss när vi åker i bilen mot Borås.
Ljuset ger mig en sån energi och jag blir så lycklig inombords när jag tänker på att jag blir mamma snart lagom till då också träden börjar bli gröna igen.
Har aldrig sett fram emot en vår och sommar så mycket som jag gör nu.


Har lite träningsvärk idag också som känns fantastiskt skönt (de va längesen).
Var på magplasket igår och Åse (barnmorskan) hade gjort om programmet lite, var skönt att få lite mer motstånd.


By the way: Åh vad jag tycker om boken. Har legat massa och läst i helgen.


Kommentarer
Postat av: fia

Haha ja, visst är det sjukt jobbigt? när är ni beräknade?



kul att läsa din med, jag blir faktiskt lika glad varje gång när jag ser en blivande mamma som faktiskt kan hålla stilen, eller lät det där fel? men det är så många som inte orkar bry sig om sig själva bara för att de är gravida, haha. Nu lät jag kanske elak mot massor av människor, men det är kul att läsa en blogg där folk fortfarande håller sig fräsha! :)

2011-03-08 @ 08:50:11
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: marika

fia- 12:e april! så nu är det slutspurten...

tackar tackar, jag tycker inte själv jag tillhör den snyggaste skaran men jo det är klart jag försöker ju se lika snygg ut som vanligt :)

Postat av: Emma

Åh, visst är den bra! Läser den också..



Jag går på magplask på Lundby, barnmorskan heter Petra. Har gått 2ggr och 6 ggr kvar om inte pyret tittar ut innan ;)



Kram kram



2011-03-08 @ 17:48:06
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0