BAD HAIR DAY, BUT GOOD DAY I MUST SAY

Foto: photo booth

Åh vilken bättre dag jag haft idag!
Även om Tindra väckte mig i natt igen 03:41 (på pricken nästan som de andra nätterna) så fick jag ändå sova till nio sen. Så jag kände mig ändå rejält utvilad!
Sen tog jag lite manana här hemma innan jag promenerade ner på stan med Tindra.
Vilket UNDERBART vår väder vi haft!
Mötte upp Klas på Da Matteo, som hade varit på inköpsmöte här i Göteborg.
Satt i solen och bara njöt tillsammans alla tre.
Sen mötte jag själv upp Pia min vän med sin ursöta pojk Ebbe.
Vi strosa runt lite. Hon köpte bland annat denna.
I morgon skall jag åka till Borås för att besöka frisören.
Nu behöver verkligen håret toppas!
Jag har en favorit frisörska där, därför jag åker ända till Borås.
Har testat så många frisörer och blir ofta missnöjd. Mitt raka hår kräver att en frisör verkligen förstår hur mitt hår ter sig i topparna. Jag avskyr när topparna ser "rakt" avklippta ut. Ni med rakt hår förstår nog... :)
Det är tantjohanna som fått mig att gå till denna frisörska.
Vi har väldigt lika hår jag och Johanna.
Nu skall jag äta lasagne!
Trevlig kväll alla fina!
By the way: Jag blir så glad när så många av er kommenterar här på bloggen, blir ju så mycket roligare att blogga då! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken salong går du till?

2011-03-30 @ 21:53:42
Postat av: emma

Hoppas du blir nöjd! ´Vill se bild sen.. :)



Hoppas du mår bra och får en härlig dag!

Kram

2011-03-31 @ 09:07:20
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: marika

anonym: jag går till Hair People i Borås, hos Pia.



emma: blev jätte nöjd, kanske visar imorrn! vet inte om man ser skillnad på foto, e ju minimal i färgen. och långt hår är det fortfarande :)

kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0