What a day

Photo booth: me and ellie

Vilken dag!!!
Vi har varit utomhus sedan halv elva i morse jag och min tjejliga och kom hem för just en liten stund sen (kl sex).
Började med promenad på lite mer än en timme.
Sen träffade svärmor/farmor på lunch.
Sen fantastisk promenad i Änggårdsbergen med tjejen jag berättat om innan som jag träffade på bara så där när jag var ute med hunden och Ellie. Hon är i exakt samma sits som mig.
Hon är 31, har en pojk på 3 månader och en tik-vallhund på 3 år.
Jag 31, tjej på lite mer än 2 månader och en tik-vallhund 3,5 år.
Och vi bor 3 min ifrån varann.
Kan vi leva mer likt???
Och hon var hur go som helst!! Vi kommer definitivt börja ses oftare.
Hundarna började med den värsta hundfighten Tindra varit med om.. Men sen gick de hur bra som helst.
Dem fick visa lite macho style sen va de la bra med de.
By the way: I morgon ska jag och Ellie träffa Emma och Leia! Ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0