TIMELESS

Foto: nelly.com
Jag fick dessa boots av Klas igår.
Vilken kille jag har.

Kommentarer
Postat av: angie

Hahhahahha... sådana svarta har jag önskat mig av Pier! :) Tror det är de som finns i svart va? Gööörsnygga!!!!

2011-06-23 @ 20:02:52
Postat av: marika

Ja dem finns i svart också! :)

Postat av: Lindsey

Haha, dom satt jag och kollade på också. Nelly är typ mitt nya tillhåll som stressad småbarnsmorsa... Men vågade inte beställa dem, vad tog du för strl och vad brukar du ha?

Puss

2011-06-23 @ 20:54:13
Postat av: marika

Det är helt sjukt men mina fötter är större sen efter graviditeten.

Jag kan inte ha alla mina Converse längre till exempel!

Så de senaste skorna jag köpt har jag fått köpa en större storlek.

Och vet du vad? Jag har gått ifrån 3:an och gått upp till 4:an...

Uh.

Alltså hade 38 när jag träffa Klas för 6 år, sen 39 senaste tre åren och nu 40!!!!

Osexigt. Slutar inte fötterna växa eller? Vad har jag då om 10 år?

52?

Fast ni har med stora fötter va?

:-)

Postat av: Lindsey

Ja jag har strl 40. Mina fötter blev inte större under grav utan jag har alltid haft samma size..

Men kan undra om jag kan ha strl 40 på dessa? De var ju så billiga och snygga!!

2011-06-23 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0