Svar på era frågor

Foto: Jag och en kollega på inspirationsresa i Paris

..
1. Vet att du jobbar med kläder på något sätt, undrar hur du utbildat dig för att jobba med det du gör? Din sambo jobbar också med kläder va? Träffades ni på jobbet?
SV: Jag gick utbildningen på Proteko (med inriktning textil) i Borås. Yes, han jobbar också med inköp.
Ja vi träffades på jobbet.
..
2. Kan inte du berätta om hur Ellie är en hel dag? Skriker hon mycket?
SV: Jag kan göra ett inlägg där jag skriver hur vår dag ser ut och hur Ellie äter/sover/skriker.
..
3. Bor ni i lägenhet?
SV: Ja vi bor i lägenhet.
..
4. Jättesvårt med kläder till de små, jag vet inte alls vad jag skall "investera" i för storlekar..
SV: Ja det är lite svårt faktiskt. Men köp inte för mycket!! Newbies bodys är lite stora i storlekarna så deras strl 50 kunde jag ha länge på Ellie. Mitt tips är att de första kläderna skall vara billiga och inte massa märkeskläder. Det används så lite och du måste ändå byta kläder minst en gång om dagen för dem spyr,kissar eller bajsar på kläderna. HÄR kan du läsa vad jag köpte innan Ellie föddes.
..
5. Jag har precis börjat läsa din blogg. Hur var din graviditet?
SV: Väldigt bra! Jag mådde sällan illa. Men det blev jobbigt i slutet av vatten och viktuppgången.
..
Foto: Klas monterar ihop vagnen, här ser ni sittdelen som vi skall börja använda när Ellie är 4 månader cirka.
..
6. Tänkte höra hur du trivs med vagnen, vi funderar på att köpa en Urban jungle och minns jag inte helt fel så är det en sån ni har också. Är den bra i stadsmiljö, på landet? Vi bor på landet.. Hur tycker du att den fungerar på grusvägar? är den lätt att fälla ihop o tar den mkt plats, klumpig? Tack för en bra blogg.
SV: Jag är jätte nöjd med min Urban. Var väldigt ovan i början med tre hjul men nu är jag expert :-)
Den fungerar överallt i stan eller i skogen. Grusväg likaså! Den är lite stor/lång ibland kan jag tycka men ändå smidig. Speciellt i butiker, man bara svänger omkring så smidigt med tre hjul.
Den går inte in i min hiss tyvärr..... Den går lätt att fälla ihop men däremot tar den väldigt mycket plats i bagageutrymmen.   Men jag är ändå super nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0