SOMMAR!

Foto: Promenerar vid våra vänners sommarland

Idag kom värmen igen. Underbart!!
Har varit utomhus nästan hela dagen.
Var tvungen att bland annat gå ner på stan och shoppa lite nya basplagg till Ellie.
Alla hennes bodys börjar hon nu växa ur. Köpte strl 62 och 68 i vissa plagg! (Bättre ha lite för stort)
Så jag har gjort en rejäl rensning i hennes garderob idag.
Tänkte sälja allt som hon inte kan ha. Det blev en del kläder alltså!
Visst kan man spara till hennes syskon....
Men vet att kläderna bara kommer ta massa plats här hemma. Roligare om någon annan får användning för dem.
Och vem vet om det ens blir syskon?.....
Jag lägger upp bilder på plaggen här på bloggen men kommer också lägga upp en annons på Blocket.
Gör styck priser och paketpriser.
Kommer inlägg snart.
Och ni som är intresserade av att köpa får maila mig!
Sen har vi suttit i en liten park nära vi bor och tittat (Ellie sov iofs i vagnen så sött) på ett äldre par som spelade boule medans jag också fick sola mig lite.
Herre gud vad duktiga dom var!
All luft från idag har fått Ellie att redan somna vid åtta idag. Så nu ligger hon och sussar så gott i spjälis.
Nu skall jag kolla igenom alla mer än 200 kort som jag framkallat!
Så roligt, skall köpa album i morgon och sätta igång tänkte jag!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Underbart att solen är framme igen!! man blir så glad. Jättesvårt med kläder till de små, jag vet inte alls vad jag skall "investera" i för storlekar..

2011-06-27 @ 21:02:55
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt med lite sommarvärmen! Tänkte höra hur du trivs med vagnen, vi funderar på att köpa en Urban jungle och minns jag inte helt fel så är det en sån ni har också. Är den bra i stadsmiljö, på landet? Vi bor på landet.. Hur tycker du att den fungerar på grusvägar? är den lätt att fälla ihop o tar den mkt plats, klumpig? Tack för en bra blogg. /Emelie

2011-06-27 @ 21:23:28
Postat av: Caroline

Köpte också en mobil från sebra. Superfina är de!

2011-06-27 @ 21:23:50
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: maria

Bra att du bestämde dig för att spara lite av kläderna.. det är så himla kul att återanvända sina favoriter på eventuella syskon.

Jag tycker det är så mysigt att läsa om går ni går på dagarna.. eftersom vi hörde i samma område som er i så många år så får jag liksom återuppleva det.. kan se det framför mig. Saknar stan så mycket ibland...



Om jag får så kan jag svara på Emelies fråga om hur urban jungle vagnen funkar på landet :)

Den funkar kanon! Vi bor nära havet och brukar gå längs slingriga små stens vägar längs havet

2011-06-27 @ 23:17:23
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: maria

Jaha.. där skickade man visst i väg för tidigt :)

Det jag ville säga var att det verkligen är en terräng vagn.. jag är så impad över vår. Att den klarat de där vassa sten kringelikrok vägarna vi gått på så många ggr är för mig ett under :)

2011-06-27 @ 23:20:33
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0