SAY HELLO TO MY LITTLE FRIENDS

Foto: nyinköpta Nike med lysande neon
Avslutade en lång midsommarhelg med en power walk i dessa nya shoes. Love them already.
Går inte missa mig i dom. Dom lyyyser.
Jag tog Ellie i bärselen, stoppa in iphone hörlurarna i öronen och lämnade Klas och Tindra hemma.
Gick så fort det går med E på magen. (Svettigt värre.)
Men vilken skön känsla!! Känna lite flås igen.
När jag gick igenom Haga på väg hem och swischade förbi en kille och två tjejer så säger killen:
(och ni måste läsa detta med en bred göteborska)
- Det där kallar jag ta mig fan en kvalitetsmorsa!
By the way: Har ni haft en bra midsommarhelg??

Kommentarer
Postat av: Evelina - BF 5 juli

Supersnygga skor!

Hahahaha...vilken rolig kommentar! Men det stämmer ju :)

2011-06-27 @ 08:42:09
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Maria

Duktigt att pw med bebis i bärsele :-)Lite extra tyngd!

Men vad skönt när man väl kommer i gång, jag tänker varje dag att jag ska ta en pw när barnen lagt sig men.. det kommer alltid så mycket annat i vägen.

Kram Kram!

2011-06-27 @ 11:32:07
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0