poop!!

Idag har jag och Ellie (Tindra har lite sommarlov hemma hos svärmor ute vid havet) umgåtts med Maria och Andrea. Ellie var till en början lugn och sov mycket i vagnen. Hon var lite gnällig när vi var på BVC men efter vaggat henne en stund i famnen kunde hon sen till slut komma till ro i vagnen igen.
Det gick bra på BVC, Ellie hade gått upp raketfort igen på kort tid. Hon tog igen sig kan man säga!! Sen visade Lena oss lite magmassage och fotmassage. Magmassagen är mot hennes magont. Och det gjorde susen kan jag säga!
Sen mötte vi upp mamma (mormor) och gick hem till oss. Mamma hjälpte mig med dammsugning, hade Ellie så jag kunde gå ner i källaren och hämta upp lite sommarkläder. (Frågan e om jag får på mig dem...)
I morgon åker vi nämligen till Maria och Jonas land och skall ha det underbart hela helgen.
Ellies första resa!!
I alla fall när mamma var här fick Ellie ett utbrott. Hon skrek konstant! Hon måste haft så ont i magen lilla stackaren. Hon hade inte gjort nr 2 på hela dagen. Men sen när mamma gått gav jag Ellie massagen på magen och då vädrades det för fullt och nr 2 kom!! Tjohooo vad vi skratta och skrek av gläjde.
Nu skall jag försöka natta det lilla söta monstret här.
Hej svej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Önskar er en fin helg och att resan går bra. Kram

2011-06-02 @ 13:57:16
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0