DAGENS BEBIS

Foto: Ellie

F*n vad jag ljuger! Dessa byxorna e ju faktiskt rosa... Dem är inköpta av mig också...
Nu blir det tvättdags. Jag vill ändå inte vara ute i solen mellan 12-2 så då är vi hemma istället.
Och vår morgon promenad gör vi runt nio/tio som nu är avklarad. Som var lovely. Tindra träffa en snygg ridgeback hund och fick springa lite. Jag lyssnade på hundens husse som var pratglad..
Så sen blir det lång promenad igen och sola tänkte jag efter tvätten.
Underbara väder!!!
By the way: Byxor H&M Body H&M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka underbara tights, de har inte dem här i stan på H&M. Ska kolla in på nätet :)

2011-07-02 @ 11:21:50
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0