TVÅ MAMMA DAGENS PÅ DEN!

Slottskogen
Donsö
Idag har vi solat och badat på Donsö. Jätte mysigt att ta båt ut i Skärgården.
(Börjar alltid tidig morgon med power walk först, peppande nu när Klas har semester och är på också!)
Rekommenderas starkt för er som har semester och inte har nått o göra eller inte vill besöka gamla vanliga stamstranden eller klippan. Kostar bara två vanliga buss biljetter för vuxen. Hade med oss mat (färskpotatis/kyckling sallad) , kakor (ballerina så klart, har fått dille på dom sen Ellie föddes... farligt) , kaffe och hela köret.
Helt underbart väder hade vi!! Jag badade inte dock tyvärr, som jag inte får eller kan just nu...
Klas doppa sig hela tiden. Såg helt underbart ut. Fusk.
Hoppas verkligen vädret håller i sig så jag får doppa mig nån gång i "år"..
By the way 1: Vad saknar ni eller vill se mer av i bloggen?
By the way 2: Jag är klädd i Ray Ban, By Malene Birger blus, H&M linne, jeans shorts Gina Tricot, gråa Converse.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser härligt ut! Fick minlilla dotter för 6 veckor och jag njuter för varje gång jag kan promenera lite längre och orkar lite mer. Snart att man sig själv igen :)

2011-07-14 @ 15:16:21
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: marika

Emma- Grattis till din lilla tjej!

Postat av: Anonym

Ja, outfit bilder gillar jag! Älska dina outfit bilder med gravidmagen men det går ju inte precis att "beställa" nu.. men mer outfit bilder..du verkar ha så bra klädsmak!

2011-07-15 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0