Hej från Falkenberg!



Foto: Ellie

Här är fotot jag skulle visa er häromdagen då jag upptäckte att vår dator pajat.
Visst är hon gullig min lilla smultronpaj till dotter? :-)
Vi har helt fantastiskt här! Ellie ligger mest på en filt och "pratar" för fullt. Hon har börjat med det precis och låter helt underbart. Vakna till hennes lilla stämma är ljuvligt.
Önskar jag kunde lägga upp en film så ni fick höra men jag vet inte hur man gör?
Ska visa bilder sen på hur vi har det här.
Älskar Halland med sin charm och sitt platta landskap av åkrar, vackert och grönt, svalor i luften och de långgrunta sandstränderna.

..Men nu går våra tankar till det hemska som hänt i Norge.
Helt fruktansvärt!...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0