Ellie 3 månader

Foto: Ellie med sin pappa på tågresa, allt gick jätte bra!

I lördags blev ju Ellie 3 månader gammal.
Och idag skall Ellie få sina 3 månaders sprutor på BVC.
Jag börjar bli lite nervös. Jag själv är inte alls rädd för sprutor, men att se sin lilla tös kanske bli jätte ledsen är jag mycket nervös inför.
Och så säger dom ju att bebisarna får feber efteråt.
Hur gick det när era bebisar fick dessa sprutor?
By the way: Har precis beställt inbjudningskorten till Ellies dop. HÄR kan ni göra det.

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad tiden går fort! våra små tjejer är stora nu. ;)



det gick bra för Leia att ta sprutorna. Jag håller tummarna för Ellie! :)



kram

2011-07-19 @ 13:37:31
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Sophie

Ja, det e galet va tiden går fort! Oroa dig inte det kommer säkert att gå bra med sprutorna. Vi märkte inget på Ebba efter vaccinationen, ingen feber eller gnäll.



Hälsningar

Sophie

2011-07-19 @ 14:07:27
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, grattis i efterskott fina Ellie.

Hoppas att det går bra för er på BVC i dag. Jag var också otroligt nervös för sprutorna, men det går så snabbt även om det gjorde ont i hjärtat när hon blev så ledsen. Vilja fick lite feber dagen efter, annars blev hon endast väldigt trött och sov i massor första dygnet efteråt. Kramar till er.

2011-07-19 @ 16:04:03
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0