Vinnarna!

Grattis till:

Anonym:
"skulle vilja vinna för att jag har sån otroligt dålig hy, och det är så kul att läsa din blogg!!"

Pia:
"Många vakna nätter lämnar efter sig mörka ringar och trött hy:-) Nu när jag äntligen med stark medicin fått bort mina eksem vill jag verkligen jobba på att hålla min hy fräsch!!! Please!!!!!!!!!!!"

Johanna:
Jag skulle verkligen behöva testa något nytt till min vinter trötta hy! Har aldrig testat detta märket innan men litar helt på din åsikt :)

lejnox:
Jag är också gravid så tänker mig att det skulle kunna göra samma underverk för mig som du beskriver det på dig.



Kan ni maila mig era adresser så skickar jag ett paket med Cliniderms produkter!
Grattis ännu en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0