SNÖN

Hund på vift
Flinande gravid i för tight jacka.


Jag har sådan hat kärlek till denna vintern.
På vardagarna då jag ska till jobbet önskar jag att det var snöfritt så jag kunde bära annat än dessa skor och denna jackan. Jag känner mig som en sjuåring som går med overall på mig.
Men skulle jag ta andra skor på mig så skulle jag trilla omkull på två sek.
(Jag byter iofs om till andra skor på jobbet)
Men på helgerna, då älskar jag promenera i detta vita. Då är allt så mysigt.
Men däremot får det sluta snöa snart och börja bli vår för jag kan snart inte knäppa min jacka.
Dragkedjan fick jag lägga ner för en månad sen. Men nu är jag rädd att knapparna ska hoppa av!
Ge mig vår.
Nu blir det mys hemma hos min mamma.
Trevlig kväll!
By the way: Lämnade in ansökan om föräldraledighet igår. Wiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0