SATURDAY

Foto: jag

Vi fick sol idag ju!!
När bar jag solglasögon sist?
Blåser så in i ute men vilken känsla man får i kroppen så fort solen kikar fram. Underbart!!
Har varit och gjort små ärenden. Köpt ny Mandel olja till magen bland annat (började klia som sjutton när v var ute och gick). Har testat Weledas, som jag tycker är alldeles för dyr (från 159:-/179:-) för att inte räcka alls så länge, har också testat Apotekets egna havandeskapsolja (65:- som räckte längre än Weledas gjorde och var hur bra som helst) och nu testar jag denna Mandel olja (42:-).
Mamma tyckte inte jag skulle gå på dessa dyra märken och bli "lurad".
Lika bra med naturlig mandel olja eller jordnötsolja, säger hon.
Så nu testar vi denna då!
Kändes väldigt dryg nu när jag tog på lite, så den känns kanon än så länge.
Fick också tipset igår av min chef att jag skall börja dricka Hallonbladste några veckor innan BF. Så det skall handlas om nån vecka eller så. För man skall inte börja dricka det för tidigt. Det kan sätta "igång" nämligen. Rekommenderas från vecka 35 ungefär.
Jag vet inte om det funkar men det är väl värt ett försök antar jag?
Läs om det HÄR.
Nu blir det hem till en vän på fika och få träffa hennes underbara lilla kille Ebbe!
Hej svej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0