OMG

Foto: jag

Så här ser jag ut just nu.
Vecka 31 (30+4)
Vägde mig precis också. Har inte ägt en våg innan utan köpte denna under graviditeten.
Är inte så intresserad av min vikt (förrän nu då).
Men jämför jag denna vågens resultat jag köpt och med Klas mammas våg som jag brukar väga mig på
(och jämför med då jag vägde in mig på MVC).......
så har jag gått upp 12-13 kg. Hur mycket har ni gått upp hittills ni som är gravida, eller hur mycket gick ni upp totalt under era graviditeter ni som fått barn?

By the way: Men till magens form då. Fortfarande pojk mage?

Kommentarer
Postat av: mini

åå fina du! och magen, så fin. som för mig ser ut som min mage när viliam låg däri. så en pojkmage är vad jag ser! kram mini

2011-02-06 @ 13:42:02
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: marika

mini: Tack!!!!!!

Jag känner mig ändå väldigt kvinnlig med magen måste jag erkänna...

Längtar så till den lille kommer ut!

P.S: Du stavar Viliam så fint!

Postat av: Elin

Du undrade lite om vikt.. Vi är i v 32 o har gått upp 16 kg. Känns som det är mest vatten, känner mej inte tjock, bara otymplig:) vi är ju ganska exakt en vecka före er, är så spännande o följa er!

2011-02-06 @ 15:14:00
Postat av: marika

Jag känner likadant, otymplig var rätta ordet! :)

Kul att du tycker det är spännande att följa vår väg till att bli föräldrar!

Postat av: Emma

Fin bild på magen! (:



JAg har gått up 9 kilo so far men känner att det kommer öka mycket nu i slutet, är i v.30(29+5)..

2011-02-06 @ 19:06:14
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Lindsey

Men Maxxan... 12-13 kg är väl inget? Tror du gjorde ett misstag att skaffa våg NU?? Det är ju en liten bebbe där inne, huvudsaken är att h*n och du mår prima. Kilona försvinner på ett eller annat sätt sen, dem ska du inte tänka på nu. Njut och var glad!!

Tack för att vi får följa dig på bloggen..

Saknar "dagens"...

PUSSAR

2011-02-06 @ 21:24:53
Postat av: Marika

Emma: gillar följa din blogg by the way! Kul att följa någon annans graviditet! 9kg var de för mig med i den veckan du är i. Jag märker ju att bebisen ökar nu i vikt för magen kännas tung som den inte gjort tidigare. Och att jag nu kan känna "hur" bebisen ligger betyder ju också att h*n växer :-)



2011-02-07 @ 06:52:54
Postat av: Marika

Linda: KLART bebisens välmående är det viktigaste, några dagens kommer de inte bli tyvärr...

2011-02-07 @ 07:31:13
Postat av: lejnox

Åh vad fint med en magbild!



Jag skulle vilja veta lite mer hur du klär dig som gravid. Än så länge har jag kunnat ha mina vanliga kläder (fast jag skippar jeans) men känner att det är läge att skaffa några bättre byxor. Tips?

2011-02-07 @ 13:05:08
URL: http://lejnox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0