alla hjärtans dag


Foto: mina två som jag älskar över allt annat (och i fönstret speglas jag med stora magen, däri kommer en ny individ snart att älska.)


Har inget roligt och blogga om... Men så här var min dag...
08.00 Sista föräldragrupps kursen idag. Då vi fick se amningsfilm, hon gick igenom en massa om amning, hon gick också igenom tiden på BB, föräldraskapet man har framför sig m.m.
10.30 Jobba
17.00 Åka hemåt
18: 45 Skynda sig till magplasket.
20:45 Hämtad av Klas
Har inte hunnit bli nått alla hjärtans dag firande precis...
Men hoppas ni haft en fantastisk alla hjärtans dag i alla fall!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om magplasket?



Jag börjar först om 2 veckor..

2011-02-15 @ 09:39:04
Postat av: marika

Jag kan verkligen rekommendera magplasket!



Jag längtar till nästa Måndag redan idag.



Det är först vattengympa, sen avkoppling med andningsövning, samt förlossning/amnings prat tex.

Det är en barnmorska som håller i det så man får chans att fråga massa och få massa bra information samtidigt som man får motion!



Vilken barnmorska kommer hålla i din kurs?

Och var skall du gå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0