Baby buschka

Foto: av K

Idag är jag oerhört trött och mår väldigt illa konstigt nog. Har sovit tre timmar precis och kommer nog
ligga ner resten av kvällen. Bm och mina vänner säger att det är väldigt viktigt att vila nu så fort
kroppen säger till. Bäst jag lyssnar på henne och mina vänner...
Medan jag har vilat/sovit så har Klas satt upp denna hyllan och ställt så fint på den.
Tavlan med ugglorna köpte han häromdagen. Jätte söt eller hur? Blev jätte glad!
Nu skall jag återgå till att vila.
Hoppas ni är piggare än mig och har en trevlig lördag!
Kram på er!
By the way: Klas mamma och mormor stickar (eller virkar?) en filt till knyttet, den kommer vara så fin till sängen tror jag! Grunden är svart....



Kommentarer
Postat av: anna

Att må illa kan vara ett tecken på att nåt är på g :P



Vila allt du kan!! Kramar!

2011-04-02 @ 18:49:34
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Håller med anna! Båda mina förlossningar har börjat med att jag mådde dåligt, trodde jag var på väg att bli sjuk men så startade värkarna:) hoppas hoppas:) Kram

2011-04-02 @ 20:14:00
Postat av: Mammans Dagbok

Oj oj va spännande! Snart så... :-)



Ja nu mår hon bättre, hoppas bara att resten av familjen klarar sig...!



Nu håller jag tummarna för att det är på G!

Kram

2011-04-02 @ 20:59:32
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com
Postat av: Dijana

Jag tänkte exakt samma sak, om du mår illa kan det vara ett tecken på att det är på G. Även om du kräker:P då är bebisen ute på nolltid:).



Vilken fin tavla, en mamma som håller om sitt barn.Super gullig:)

2011-04-02 @ 22:15:26
URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/
Postat av: Lindsey

Vilken superfin tavla Marika!!



Vilket bra spjälsängsskydd du fått tag på. Vart har du köpt det?

Inga små tossor som fastnar där emellan spjälorna inte...



Puss och kram

2011-04-03 @ 09:33:43
Postat av: emma

jättefin tavla! :)



jag har också mått illa..bebisen trycker på både uppåt och neråt. Hoppas du mår bättre nu. :)



Sköt om dig!

kram

2011-04-03 @ 17:12:03
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: marika

Hej alla- ja ännu har inget hänt, men det är nog inte långt borta nu.... :-) illa måendet har hållt i idag också.



Linda- Spjälsängskyddet är köpt på Storken. Baby Dan Collection.



Postat av: Tant Johanna

Men så fint ni har fått det!

Hur mår du? Blir orolig när du inte har bloggat idag. Något på g kanske?

Kramar

2011-04-06 @ 15:41:49
URL: http://tantjohanna.elleinterior.se/
Postat av: marika

johanna- tack så mycket! ska ni inte komma hit till helgen o mysa? kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0