2011/04/12

Foto: av mig
Andra tankar än bebis tankar-
Bakom vår "läs-fåtölj" ekar det tomt.
Jag tittar runt i massa inredningstidningar, sajter, och inredningsbloggar och försöker hitta inspiration.
Bredvid stolen vet jag vilket bord jag vill ha för att kunna lägga ifrån sig boken, kaffe koppen eller nappflaskan,
men på väggarna bakom så är jag alldeles splittrad..
Bara tavlor, tavlor och någon hylla, eller bara massa hyllor.... Hmmm..
Har ni några ideér?
BF status:
Jag har sovit, läst min bok Paganinikontraktet, tagit två längre promenader med hunden där jag tagit alla trappor jag kan ta, ätit pasta, choklad, läst mamas Gravid bibel.
Har haft mycket sammandragningar, ont i ryggslutet och tryck nedåt så det gjort rejält ont ibland.
(stickningar kallar jag dem).
Men inget mer än så...
Jag tror bebisen inte vill komma ut när det regnar så här ändå.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Varför inte en "trapphylla" och några tavlor? Hoppas att din bebis snart tittar ut! Visst är boken bra?

2011-04-12 @ 19:01:48
Postat av: anna

Mina barnmorskor har sagt varje gång att det enda som kan starta upp förlossningen är "färdknäppen" så vila och sen får du be Klas om hjälp med knäppen ;)

2011-04-12 @ 19:17:52
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Mysig hörna!!! Förstår att bebis inte vill komma ut, idag är det inget kul väder här i Göteborg.

Ha en fin dag

2011-04-13 @ 07:43:12
Postat av: Madeleine

Tavlor, hyllor låter som bra idéer båda två tycker jag, surfat runt lite å kikat på dina "hemma hos"-bilder, oj så fint ni har det. En nyfiken fråga vad blir det för bord till "läs-hörnan"?

Ta hand om dg å lilla-stora magen

2011-04-13 @ 08:46:50
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-13 @ 15:03:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0