WHITE

Foto: tagit av mig

Jag tycker det är vrål mysigt med denna snö som kommer.
Nu är det säkert många som inte håller med...
Men jag har mycket hellre detta väder än regn och blåst.
Nu pendlar ju jag och min sambo varje dag till våra jobb så det är väl egentligen mindre roligt med detta väder, (men jag tycker i alla fall att det är mysigt.)
Jag gillar sitta vid mitt skrivbord och titta ut och se den vita skogen därute och dem vita taken inne i staden.
Varm jacka och varma skor och jag har inte heller några problem att promenera med hunden i detta väder!
Och så älskar jag komma hem efter jobbet eller promenad och tända massa massa ljus och ibland brasan.
Mys!! Ja, jag älskar det.
By the way: Bebisen är en riktigt liten vilde nu i magen! Jag känner honom/henne hela tiden nu. Från att undra om det är bebisen ens man känner till att en dag känna bebisen hela dagarna. Det är fantastiskt!!!
Det bevisar för mig att det är en frisk krabat där inne. Och det är ju väldigt roligt för K att känna på magen (även om man inte än kan veta om det är en fot, ett knä, ett huvud  eller en hand).
Så är det ändå ett barn där inne han känner. Ibland är vi så lyckliga att vi inte vet var vi ska ta vägen ibland.

Mottager gärna tips på var man kan köpa söta barnkläder (förutom de stora kedjorna).


Kommentarer
Postat av: anna

Beror ju vad du gillar, men jag tycker om meandi, villevalla och ej sikke lej bland annat.

2010-11-23 @ 20:04:39
URL: http://salhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0