The "belly"


Foto: av blivande pappan

Ingen bra uppdatering när jag väl bestämt mig för att börja blogga igen.
Men här kommer i alla fall bilder på magen!! Den har växt så det knakat på två veckor.
Här inne ligger den lilla tjejen eller den lilla killen som kommer i April. (datum kan jag berätta på Onsdag för er då har vi varit på stora ultraljudet).
Bästa är att jag fortfarande kan bära mina jeans (gummiband bästa uppfinningen).
Viktuppgången är inte så stor ännu. Kanske säger bom där också snart. Vem vet...
Nu blir det söndags middag och mys!
By the way: Tycker du det är en flick eller pojk mage??

Kommentarer
Postat av: anna

Åh vad fin du är! Svårt att säga än men lite tjejig tycker jag nog den ser ut.



Kram kram

2010-11-07 @ 16:23:15
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Men Marika vad det har hänt grejer!!!

Vilken fin liten mage alltså...

Ska bli sååå spännande att följa dig här på bloggen, sen hoppas jag självklart att vi ses snart igen också!!



Får nog vänta lite med att gissa kön, brukar dock ändå ha fel...



Puss Lindsey

2010-11-08 @ 08:25:11
Postat av: angela

Fina fina magen!!!

Tror lite att det blir en pojke, men jag måste se magen "live" igen känner jag! ;)

2010-11-08 @ 17:08:48
Postat av: Josefin

Gud vilken fin mage! Och grattis till kommande bebben, du måste blogga mycket så man kan följa dig/er! =)

Kram Josefin

2010-11-10 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0