KIDS FASHION

Jag sitter och kollar runt på så många bloggar nu där bebisar/barn är inblandade.
Och hittar så mycket fantastiskt söta barn och så fina kläder till dessa söta barn. Mitt egna klädkonto kommer inte finnas längre. Det kliar redan nu i mina fingrar på att köpa barnkläder. Men jag som inte vill veta vad det är för liv i magen får nonchalera de kliande fingrarna ett tag till.
Eller varför skulle inte en tös kunna ha blått eller en pojk ha rött i och för sig?
Så himla fin bild. Jag ser mig själv sitta så här i solnedgången med vårat barn på Amundön.
Frågan är inte bara vad det är för kön i magen sen undrar man hur ens barn kommer se ut? Bruna fina ögon som Klas? Gröna ögon som mig? Blond som barn eftersom vi båda var det? Lockigt och tjockt hår som Klas eller rakt hår som mig?
Om vi får en pojk så skulle han kunna bli rätt så lik pojken ovan i den söta bruna koftan kanske?
Så fina!!
Min bästa vän Maria, (sen vi var nio år) är också gravid. Det är planerat 10 dagar mellan våra förlossningar. Det har varit vår dröm hela våra liv. Så det känns fantastiskt att vi skall dela mammaledigheten tillsammans och uppleva dessa små liv tillsammans. Undra om hon får en flicka och jag en pojk? Och så är dem så söta tillsammans som ovan?
Randigt är fantastiskt fint på barn.
Leopard mönstrat är tufft på en tös.
Rutigt snyggt på en pojk.
Hon är så docksöt tösabita ovan!!
Tammy Donohoés kollektion.
Visst kliar det i dina fingrar också??

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så gulligt älskade bästa fina vän&snart min allra bästa mamma kompis-:) kändes verkligen att det skulle kunna varit våra små på kortet ovan. Kram

2010-11-21 @ 11:48:26
Postat av: maria

Kan inte låta bli att tänka på oss när jag ser bilden med den lilla pojken&flickan i gräset, så gulligt, jag såg ju ut som den lilla flickan bakifrån som henne när jag var liten...........samma hår.Undra hur våra kommer se ut? kram

2010-11-23 @ 19:04:55
Postat av: marika

ja vet! det är så likt dig verkligen som liten :)

Postat av: Good Health

Great .Now i can say thank you!

2011-01-20 @ 08:41:47
URL: http://good-health.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0