inspirerande hem


Kommentarer
Postat av: Ferferi i Göteborg

M, jag har tittat igenom alla dina senaste inlägg och jag måste bara ge dig en stooor komplimang. Sedan du kom tillbaks från din paus och delade med dig av den fantastiska nyheten om det lilla livet i magen så har din blogg blivit så... underbar och energirik! Du levererar det grymmaste inlägget efter den andra. Det märks att det är en glad själv bakom tangenten och det är så himla uppfriskande känsla. Din blogg har alltid varit full av vackra bilder och inspiration, men det här är verkligen en uppgradering utan dess like!!!! Så massa cred till dig tjejen!

2010-11-25 @ 00:13:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: anna

Underbara bilder!!

2010-11-25 @ 06:54:09
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: marika

Oj oj oj.... gud vilka fina ord F!!

Tack så HEMSKT mycket!!

Jag mår oerhört bra och det kanske speglar sig som sagt på bloggen :)

Hoppas du själv mår fantastiskt.

P.S Och jag följer ju din blogg slaviskt som vanligt, som är grym!

Postat av: Maria

Fint hem ja!!!! Exactly som man vill ha det lagom av allt!!! Kraaaam

2010-11-25 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0