SATURDAY WALK




Foto: dont remember

I går gick vi i skogen nånstans runt en stor sjö. Ingen aning var vi var då vi inte kan denna stad. Men vi gick runt med (jag tror vi var över 10 st) människor vi inte känner. Påklädda i regnställ från top till tå. Jag köpte nya gummistövlar också då mina Hunter är så slitna att dem läcker in. Det blev klassiskt gröna Tretorn. I love them!! Kommer bo i dom nu.
Vi hade nog.. får se här nu. En, två, tre, fyra, fem, ja fem hundar var det som sprang lösa. Vi gick en promenad på en timme kanske, jag hade kunnat gå två till. Sen avslutade vi promenaden med en blöt pickinck sittandes på klippor vid sjön. Det duggade hela tiden men det gjorde inget då man var rätt klädd. Hundarna stormtrivdes och vi trivdes. Det var riktigt nice! Måste vi göra om. Det var en designer på jobbet som bjöd oss då hennes hund fyllde 1 år igår. Bra initiativ av henne!
Vi var så mixade människor och det var också väldigt intressant. Och när vi gick där i våra regnställ dömde man inte heller någon efter utseendet. Vi var bara människor som gillar naturen och hundar. För några timmar var allt som ytlighet och kläder borta ur skallen på mig. Och det var väldigt skönt.




Kommentarer
Postat av: Ferferi

Vilket fint initiativ måste jag säga! Kreativt och udda.

2010-05-09 @ 16:49:49
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0