me and montazami

 

Foto: av mig

Jag är läppstift beroende. En kollega ville höra hur många läppstift jag hade i väskan. Jag hittade 7 st plus 2 st som var slut.
Det är 9 st totalt bara i väskan. Sen ligger dem här hemma, överallt. I jackfickor, lådor, andra väskor, ja överallt.
Och jag är precis som Maria Montazami. Färgen på dem skall gå i nude eller i lätt rosa. Aldrig rött. Några få gånger har jag haft röda läppar på fest men jag byter alltid till det nudefärgade på kvällen. Och det är läppstift inte läppglans jag vill ha. Också väldigt viktigt.

Jag känner mig naken utan läpptstift, och ja precis som hon säger "exposed".









Kommentarer
Postat av: anna

Haha, söt du är. Jag ser galen ut i läppstift, oavsett färg.

2010-05-03 @ 21:14:07
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Ferferi

Jag älskar läpptsigt. I alla färger. Och känner mig också naken utan. Rött speciellt är min grej. Har nog dock inte lika många som du, fick slänga en herrans massa när jag skulle flytta ner till Paris :(

2010-05-08 @ 21:02:25
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0