dont bother write



Foto: Hedi Slimane

Back from the forest to fashion.
(Som min blogg heter:Fashion är inte viktigt, fashion är allt , för denna bransch jag lever och arbetar i.)

By the way: Jag läser väldigt sällan de bloggar jag besöker. Bara om någon liten text fångar mitt intresse, då kanske jag läser resten.
Men annars är det bara bilderna jag stirrar mig blind på.
Och herregud vad bloggar jag hittat i helgen som gett massa inspiration.
Min kollega och designer har blivit bombade av mail och bilder.

Men en blogg som jag bara måste dela med mig av är den HÄR. Ni kanske redan hittat henne.
Men herregud vad rätt hon är.

Eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Ferferi

Oj minst sagt!

2010-05-09 @ 22:55:49
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0