Moda per gli uomini-Mode för män

Foto: The sartorialist

Bästa inspirationen killar hittar ni HÄR. Så välklädda och stiliga herrar så det inte är klokt.
Måste bara säga att jag har haft en mycket mycket bra helg!! Har ni?
Födelsedagskillen stannade kvar i Göteborg. Hade jag med gjort om jag varit ledig i några dagar som han är.
För mig blir det back to work.
Såg att vårat nya kontor kommit en bra bit på vägen förresten! Ska bli spännande att flytta in i höst.
Det händer en annan spännande sak i morgon redan iofs! Men mer om det berättar jag om i morgon. ..

Dormire bene i miei amici..- Sov gott mina vänner

By the way: Jag försöker lära mig italienska

Kommentarer
Postat av: anna

Hade en underbar helg på tu man hand med din bror :)

2010-03-08 @ 09:49:57
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: ML

jag såg detta på din blogg!! va mysigt!!



du såg JÄTTE fin ut på fotot by the way


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0