FACE MIST

Jag är verkligen så blek nu.
Jag behöver testa en ny brun utan sol. Och tydligen så skall den här vara bra från Clarins! Någon som testat?
Men något som jag har shoppat och har testat själv är den här face misten från Body shop:
"En skön och fräsch fuktighetsbevarande ansiktsspray
med E-vitamin som skyddar huden. Denna produkt passar
alla hudtyper t.o.m personer med fet hy!"


Helt fantastisk är den!! Spraya i ansiktet strax efter du sminkat dig för att fixera makeupen, eller spraya i ansiktet när du sitter vid datorn och känner att du behöver dig en vitamin dusch. Jag ser faktiskt skillnad, jag ser inte lika torr ut. Jag ser lite skimrigare, blankare (men inte fet) och piggare ut!
By the way: I kväll kl nio kommer en bra film på Kanal 9.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0