Tiden går fortare när man har roligt

Foto: någon inrednings blogg minns inte vilken bara..

Men visst stämmer ordspråket att "tiden går fortare när man har roligt".
Nu är det fredag igen! Kändes ju som det var fredag för någon dag sen bara?
Jag ÄLSKAR mitt jobb och dagarna bara flyger iväg. Hoppas ni känner likadant för era jobb. För det är så värt det att känna att man trivs med sitt jobb. På söndagar kan jag längta till att gå till jobbet. Och varje morgon när jag sätter mig på min plats och träffar hela teamet (which I love) får jag ännu mer bekräftat att jag hittat rätt.
Så kanske den här vintern och våren kommer svischa förbi snabbare än vad jag tror?
By the way: Kan Elin Kling få en ledning i Lets Dance någon gång tro?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0