THE HOLLYWOOD STAR

Foto: Av min sambo
Köpte mig denna bok second hand för någon vecka sedan. Sveriges största och första kvinnliga Hollywood stjärna Ingrid Bergman är verkligen en fascinerande kvinna. Jag rekommenderar er verkligen att läsa den. Jag har tagit lite foton på dom fina bilderna i boken till er. Bland annat bilder från inspelningen av den underbara filmen Casablanca. Ser ni den söta rosa lappen som låg inuti boken? Glöm ej står det på den. Jag tror lappen har några år på nacken.
By the way: Ingrid Bergmans aska ströddes i havet vid Dannholmen utanför Fjällbacka på västkusten.

Kommentarer
Postat av: h

så mysigt det ser ut

2010-01-21 @ 16:05:17
URL: http://halshammar.se
Postat av: Johanna

Jag vet inte så mycket om Ingrid Bergman faktiskt nu när jag tänker efter. fina bilder i alla fall.

2010-01-21 @ 16:28:01
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: M.L

Hej H!



Tack! :)



Hej Johanna!



Jag vet jag kände likadant därför blev jag så glad när jag hittade denna boken. Hon var så stor verkligen som skådespelerska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0