My own coffe cup

Jag vill ha en Pantone kopp på jobbet att dricka mitt kaffe i. Jag vill ha färgen 239 C eller 57 57 C.
Eller varför inte en i varje färg? Gud så snyggt dom hade stått på hyllan bakom min plats.
En designer på jobbet köpte faktiskt en sådan här kopp till sin assistent och jag blev lite avundsjuk.
Hon köpte den i London. Nu minns jag inte vilken butik det var men tydligen en helt bedårande butik som
har allt fint och lite till.
Men dem finns också hos danska Design Delicatessen om man inte kan åka till London över helgen.

Kommentarer
Postat av: Emily

hehe jaa du de var en riktigt snygg serier med koppar även om jag föredrar mina från indiska :)

2010-02-23 @ 22:34:44
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0