Inside tHe hOusE- THINGS

Foto: av mig- boende i borås!

1. Tavla vi gjorde en dag då vi hade tråkigt.
2. Hur du ska tänka och inte tänka - uppsatta på kylskåpet, Visitkort från Modefabriken.
3. Bästa tvålen.

By the way: Vad gör ni på er alla hjärtans dag?

P.S-
Måste bara lägga en kommentar om detta.
Värsta pinsammaste skiten jag sett. Kolla in HÄR.
Värst är när den blonda tjejen (inte hon som ser sönder botoxad i ansiktet utan den andra) berättar sin tampong historia i avsnitt 2 (då stängde jag också av) och jag plötsligt inser att det är en sådan tjej som lämnar sån skit efter sig i provrum och sånt. Tro mig det finns sådana tjejer.
Har hittat massa tamponger, bindor och trosskydd när jag jobbade i klädbutik.
Så vidrigt. Och jag ser ingen skillnad på att slänga en tampong under någons killes soffa eller att lämna någon i ett provrum eller på någon offentlig plats över huvud taget. Discusting.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Alltså, sväng ihop ett sånt collage till mig tack. Jag kan bidra med bilder, men that's it. Tack.

Tack för igår

2010-02-14 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0