kakmonstret

Foto: gammal bild på kaka jag bakat

Jag är i vecka 25 (24+5.)
Och hungern har nått en ny nivå.
Jag är hungrig nästan hela tiden.
Det blir fler mellanmål än vad jag nånsin ätit. Annars tror jag att jag ska svimma.
Och jag har fått tillbaka mitt choklad sug.
Jag är alltså som vanligt igen fast på en högre nivå.
+7,5 kg lite rundare, lite goare och lite mer gravid.
-Mer att älska, som Klas säger.
Och i morgon börjar allvaret igen. Jag börjar jobba efter lång ledighet.
Bäst att bunkra upp ett matlager på skrivbordet.....
Bebisen i magen har också nått en högre nivå. H*n har fått styrka nu i sina slag och sparkar, så nu känns dem rejält! Och h*n rör sig så mycket hela tiden att det kan ibland bli nästan lite obehagligt när jag går på stan eller står och pratar med någon och så känns det som hela magen vrider sig.
Fast ändå är det härligt. H*n utforskar, tränar och växer för fullt! Gott tecken.
By the way: På onsdag ska vi till barnmorskan och mäta magen samt höra hjärtljuden för första gången!

Kommentarer
Postat av: Emelie

så fin blogg Marika! roligt att kunna följa dig här på bloggen nu när jag inte kan se den växa varje dag:)



miss you! kram

2010-12-28 @ 10:43:00
Postat av: marika

miss you to!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0