I like it when you kick me in my stomach


Foto: av min sambo på mig

Inte alltid lätt att veta vad man ska ha på sig längre. Men det blir mest Acne limit t-shirtar, eller längre t-shirtar från H&M, långa linnen, mama tights från H&M eller velour tights (som jag egentligen tycker jag får tjocka ben i, men dem ser lite "vintrigare" ut i detta snöland. Jag kan ha mina jeans om jag kör gummiband och linne under men det blir ju så obekvämt på magen efter ett tag. Så nu har jag lagt ner det.
Jag gillar också att köra öppna skjortor ovanför alla tischor. Denim eller rutigt är snyggt.
Nu är jag i vecka 24 (23+5) och i lördags "såg" jag för första gången en spark utanpå magen.
Jag blev så överraskad att jag hoppade till!!
Jag älskar att vara gravid och fantisera om det lilla livet i magen. Jag känner mig kvinnlig och stolt.
Frågorna är många dock.
Vad är det för kön? Hur ser bebisen ut? Vem kommer h*n bli lik? Mig eller Klas? Vems hårfärg får barnet av oss? Vilken ögonfärg får h*n? Hur mycket kommer h*n väga? Hur lång?
< div>Kommer h*n få kolik? Kommer h*n efter beräknat datum, tidigt eller kommer jag gå över tiden?
Det snurrar runt så många frågor!
Hur gick det med era förlossningar? Födde ni tidigt, på datumet eller gick ni över tiden?

Kommentarer
Postat av: Sari

Härlig bild!

2010-12-22 @ 07:37:49
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0