hotpants,long,boyfriendfit, highwaist -what do you want?




Foto: några få av alla hundratals inspirationsbilder från min dator som hittats överallt på nätet


Shit vad det är mycket nu.....
Precis suttit i telefon med turkisk leverantör i en halvtimme och klockan är halv tio på kvällen..
Jag är mos i skallen.

Nu ska jag tvätta mig i ansiktet, borsta tänderna, ställa en iskall kanna vatten bredvid sängen sen lägga mig under täcket och fortsätta leta inspirationsbilder på nätet.

Sen är det ögonbindeln på och då ska jag somna djupt och drömma mig bort från allt som har med denim att göra.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en inspiration tjejen!

2010-08-11 @ 22:17:33
URL: http://sandrasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0