HONG KONG



Nu sticker jag till Hong Kong!!
Tjohoooooo!!!

By the way: Kunde inte låta bli att köpa mig en ny resväska. Halva priset på Carlton väskor.
Fick bli en rosa som jag alltid önskat mig. Är så trött på att stå och titta på alla 99% svarta väskor och undra om det är min som kommer åkandes på bandet. Jag äger inte mycket rosa plagg eller prylar men med åldern har färgen smygit sig på mig. Borde det inte vara tvärtom?
Jag tar inte på mig rosa i klädväg däremot. Men rosa muggar, koppar, vattenkanna och nu resväska....
..




P.S Kommer nog visa allt här på bloggen jag shoppat sen. Har ju fått en liten beställningslista också av vänner och familj så väskan är light packad så gott jag kunnat. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0