BACKSIDE



Foto: minns inte från var men grymt snygg outfit



Oj oj vad jag sovit och tagit det lugnt i helgen. Sorry för det dåliga bloggandet. Hoppas ni har överseende. Mitt heltidsjobb är ju faktiskt inte att blogga. Utan jag bloggar mest för att mina närmsta ska ha lite koll på mig och på köpet fick jag några trogna läsare. Och det är verkligen så kul! Men jag kan som sagt inte underhålla en blogg som de andra bloggarna gör.

K 
är i Stockholm och går på modevisningar och möten och köper in spring/summer 2011.
Idag hade det varit Filippa K visning tydligen. Jag hade ju inte "bangat" (som vi säger i Göteborg eller gör alla det?) för att också vara där uppe och se modevisningar och snygga människor.

Själv fick jag nöja mig med Köpenhamns mässan för en dag. Men det gav mig bekräftat att jag/vi är rätt på det för SS/11.
På Onsdag har jag nämligen mitt stora möte då jag presenterar de "stora" produkterna i kollektionen för vår/sommar.
Och det är full rulle. Idag var jag hemma halv åtta men skulle kunnat jobbat över hela natten.
Imorgon blir det jobba över också och får hoppas jag känner mig redo.
Sen finns det inte mer att göra än att hoppas det går vägen och allt är klart för Hong Kong.

By the way: Jag är urusel på att laga mat. Och när K är bortrest så slarvar jag så oerhört med maten. Skäms på dig 30 åriga kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0