back to business



Foto: jag tagit på min sambo

Då var man tillbaka på jobbet igen.
Trodde inte det var sant när klockan ringde i morse kl 05.30.
Var jätte rädd att somna om så det blev ingen snoozning. Min älskling skulle nämligen med tåget till huvudstaden och spela in reklamfilm. 
Jätte roligt att komma tillbaka till jobbet och se alla prover som börjar ramla in.
Ska bli fantastiskt kul att snart åka till HK och få igång produktionerna, samt få ännu mer inspiration.

Jag var i alla fall tvungen att fota min snygging för någon vecka sedan. (notera det röda hundbenet)
Visst klär han sig snyggt?!
Det är verkligen kul att han också har ett sånt mode intresse. Jag gillar när killar/män bryr sig om sitt utseende och har känsla för passform och detaljer.
Dessa tre killar tycker jag också klär sig snyggt , kom jag på så där helt spontant på nån minut..
Gustaf Törling
Rasmus Wingårdh
George Cortina

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0