MIIKE SNOW - ANIMAL

Sitter och dricker mitt morgonkaffe i köket, ätit frukost som bestod av knäckebröd med avocado som pålägg, och små bitar apelsin. Innan var jag ute på en härlig promenad med hunden. Och nu på P3 spelas Miike Snow med Animal och solen skiner. Jag kan inte annat än att känna lyckorus. Det är vår och jag har massvis att se fram emot. Idag skall jag åka hem till Göteborg!! Åh va underbart. Jag ska gå in på Zara, Topshop, Miss Ragtime, Whyred, Acne, Monki, Weekday, Beyond Retro, Yoko Yap, H&M Trend... har jag glömt nått? (Jag ska så klart besöka våra butiker också och se hur det ser ut.) Sen skall jag träffa min snygga sambo som jobbat jätte bakfull. Han har haft en rolig utgång i Göteborg som började på nya Bon. Åh va jag längtar till att flytta hem. Vi ska hänga på Bon och vårat gamla favorithak Caleo varje helg. Nu in i duschen och sen göra mig vår snygg! Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: angie

va glad jag blir för din skull gumman!!! tänk va man kan uppskatta saker! :)

MISS U! STOOOR PUSS & KRAAAAAAAAM!!!

2010-04-26 @ 10:52:14
Postat av: Sandra

Sv: Tack för dom uppmuntrande orden! :D Hoppas du hittade något på din shoppingrunda i Göteborg :)

2010-04-26 @ 10:52:28
URL: http://sandrasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0