10.04.30

Foto: av mig


Dagens Einstein citat: Allt bör göras så enkelt som möjligt, men inte enklare.

Är super duper trött. Ensam hemma och kan lägga mig när jag vill. Så jag tror jag ska hoppa i säng alldeles strax faktiskt. Gäsp.
Har kollat på The Hills och The City som haft säsongspremiär. Och jag bara älskar det.
Försöker också hitta senaste Gossip Girl men hittar inte avsnittet.
Haft en allmänt tråkig vecka faktiskt. Hoppas nästa blir roligare och mer händelserik. Och framförallt mer givande.
Men nu ska jag se fram emot en härlig helg! I morgon åker jag till hemstaden och skall hänga med en av mina bästa vänner. Hoppas, hoppas solen skiner. Vad ska ni hitta på i helgen?
Dagens "Håkan" citat: Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0