Trés bon pain!

Foto: av mig
Idag är inte vädret lika bra. Men jag tycker dagen känns väldigt bra ändå!
Jag och min "tjejliga" (Ellie och Tindra) har haft en väldigt lugn och skön morgon än så länge.
(Även om natten var lång.)
Och Ellie har varit så gosig på morgonen. Nu har vi precis kommit hem från en promenad med Tindra och låtit henne göra sina behov och träffa lite andra hundar. Sen på vägen hem slank vi förbi Le Pain Français och köpte detta fantastiska bröd. Det är en meter långt!
Jag står nu och skär upp brödet (mindre roligt) för att frysa ner den största delen av det.
Perfekt att ha i frysen och sen äta som rostbröd. Trés bon!
(Ska så klart också spara en bit och äta färskt.)

Hoppas eran dag också börjat lika bra!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhhh nu blir jag avis, fantastiskt gott bröd!!!! Måste nu köpa med mig ett hem efter jobbet idag.

Kram

2011-05-13 @ 12:37:35
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

Hej!! STORT Grattis du har vunit tävlingen i min blogg!!!! Kontakta [email protected] om storlek och namn på mössan!!!



Kram kram Janni

2011-05-13 @ 23:48:26
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0