TACK!

Foto: Ellie och sin mamma
Först och främst vill jag tacka alla er fina för era tips och råd! Det värmer skall ni veta!
Vi kämpar på här hemma med ökad dos ersättning, amning, mindre stress, mer mat, dryck, vila, åka vagn och filttricket.
Just nu ligger Ellie och tittar på sina gosedjur. Jag inser att jag måste köpa ett baby gym till henne nu när hon är så medveten om saker och ting. Hon är så söt när hon ligger och tittar på gosedjuren, ler och sparkar och sträcker med armarna. Jag tror hon försöker nå dem faktiskt!
Nä nu måste jag ta upp henne och pussa henne! Åååå min lilla going!
Har idag varit på KK på Östra för koll på min ljumske och på det bortdomnade partiet på låret. Väntade nästan tre timmar för att en läkare pratade lite med mig och sen skrev en remiss på 5 minuter....
Suck.
Nu kommer farmor (svärmor) snart med sushi till mig, hundmat till Tindra och en lite sen födelsedagspresent till mig (Ellie).
By the way: Ibland är Ellie skrämmande lik mig, men ibland är hon också skrämmande lik Klas.... På denna bild är det nog mest pappa tror jag!

Kommentarer
Postat av: emma

fina ni är!



Hoppas du mår bra nu då eller i alla fall bättre. :)



Jag har skaffat både mobil över skötbordet och barnvagnshänge till Leia. MKT uppskattat! :)



Ses snart?

Kram

2011-05-31 @ 16:10:22
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Malin

Och ibland är hon jättelik Julia... På vissa bilder, speciellt den när hon har blå klänning högst upp till vänster är hon sååå lik. Blir nästan lite tårögd;)

2011-05-31 @ 16:56:30
Postat av: Danni

Så söt hon är. Skönt att få lite tips ibland.

Jag hade aldrig just det problemet med Keilisen.



Kram på dig

2011-05-31 @ 22:39:52
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0