MITT HJÄRTEGRYN

Foto: av mig
Nej jag har inte slutat blogga!
Har "bara" varit något fel på bloggen sedan igår kväll..
Började dagen med att amma goingen Ellie och sen stack vi ut redan vid åtta i morse på en lite längre promenad. Blev till och med lite svettig. Var skönt att få känna lite flås. Fick problem med min vänstra ljumske efter förlossningen så jag kan tyvärr inte gå så himla fort (då haltar jag lite grann till och med) .
Då tackar jag alla uppförsbackar som är grymt bra!!
Ellie har varit så lugn och snäll de senaste dagarna. Ljuvliga lilla varelse! Hon har sådant underbart ljud för sig när hon är så där mys pysig. Önskar ni fick höra det. Hjärtat smälter.
Hon sover nu oftast från lunch och någon/några timmar sen på eftermiddagen kan hon sova flera timmar. Och det har varit så skönt för mig så jag fått rå om mig själv lite. Hoppas detta håller i sig så vi får rutin på dagarna.
Just nu sover hon mitt hjärtegryn så jag passar på att städa lite, och ska nu laga lunch till mig själv och Tindra.
By the way: Ska träffa Maria och Andrea lite senare i Slottskogen.
Idag njuter jag för fulla bullar att vara mamma ledig.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

härligt med mys i slottis!!!

kram

2011-05-09 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0